Datin Diaries Episode 1 - Part 4

[postlink]http://ceritatv.blogspot.com/2010/05/datin-diaries-episode-1-part-4.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=FwHArDtzEFsendofvid [starttext] Mendengarkan kepada tajuknya saja, Datin Diaries, sudah cukup untuk menarik perhatian penonton, apatah lagi drama bersiri 26 episod ini mengenengahkan tentang kisah kehidupan serta konflik yang dialami oleh sekumpulan golongan 'datin'.
Hasil garapan pengarah tersohor, Rashid Sibir yang bakal memulakan siarannya di TV3 pada 6 Mac ini memaparkan kemelut yang melanda di dalam perkahwinan golongan ini yang cuba menyembunyikan kesedihan mereka dengan berpura-pura gembira di sebalik kehidupan mewah dan moden yang sedang mereka jalani.
Datin Diaries dibintangi oleh lebih 26 pelakon-pelakon handalan seperti Azean Irdawaty, Rita Rudaini, Nasha Aziz, Fazura, Jalaluddin Hassan, Fahrin Ahmad, Ahmad Tarmimi Saregar dan Zulhuzaimy.
Turut berlakon di dalam drama ini ialah Ako Mustafa, Elly Suriati, Catriona Ross, Rosnah Mat Aris, Yasmin Hamid, Zek Zaidi dan Linda Onn.
Teraju utama drama ini dibawa oleh pelakon veteran Azean Irdawaty sebagai Datin Mary, yang merupakan pengerusi Kelab Datin dan adalah seorang 'datin' yang paling berpengaruh. Drama ini turut diwarnai dengan watak Datin Molly (Rita Rudaini), Datin Sally (Nasha Aziz) dan Datin Nelly (Fazura) yang menghadapi masalah rumahtangga masing-masing. [endtext]

No comments:

Post a Comment

Berikan huraian dan komen anda...